Juus

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun

Kategori: Allmänt

Tisdag och idag har jobb, solning och sushilunch stått på schemat. 
Solningen behövdes verkligen, tänkte att vi kan sola lite innan resan så det inte lyser om våra vita kroppar 
när vi kommer gåendes på stränderna i Thailand nästa vecka. 
Tänkte att vi ska köra en solning på torsdag med om vi hinner, det är mycket jobb nu så att jag ska kunna vara ledig i 2 veckor. Men det är bra för då blir det nog extra skönt att komma iväg. 
 
Imorgon bitti kommer Therese hit och fixa sina naglar, sen ska jag jobba och på kvällen
ska jag vara hundvakt åt Ludde. 
 
Nej nu ska jag bänka mig framför tvn och titta på Maria Montazamis nya program, 
tror att det kommer vara jättekul. Bara ääälskar henne! 
 
 
❤ Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: