Juus

I deal with the real, so if it's artificial, let it be

Kategori: Allmänt

 
Har precis packat ner klänningarna och sandalerna jag klickade hem ifrån Nelly. 
Alla tre klänningarna var över förväntan och jag är jättenöjd! Dom kommer nog passa alldeles utmärkt på kvällarna när vi tar en kvällspromenad vid stranden eller går ut & äter och bara har det mysigt.
Här nedan ser ni bilder på dom, bilder på när jag har dom på mig får ni säkert se när vi är i/ kommer hem ifrån Thailand. 

 
 
Imorgon kväll när jag har slutat jobbet åker vi till Uppsala och hälsar på Richards mamma & Göran. 
Det ska bli jättekul, vi stannar där tills på söndag kväll.
Uppsala är verkligen en stad som har gjort positiva intryck på mig, 
absolut en av mina favorit städer i Sverige! 
 
❤ Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: