Juus

And I will love until my heart it aches

Kategori: Allmänt

Tisdag och idag om exakt två veckor sitter vi på flyget påväg till våran efterlängtade semester. 
Jag längtar så att jag tror att jag spricker! Behöver verkligen komma bort från den här kylan och få lite solsken.
Fick leveransmejl ifrån Nelly idag om att klänningarna och sandalerna jag beställt är påväg, 
hoppas att dom är lika fina i verkligheten bara. Tycker att det har börjat ta så himla lång tid att få hem det man beställer ifrån Nelly, i alla fall dom senaste grejerna jag har beställt.
Så vi hoppas på att det går snabbare denna gång.

Igår var Richard och köpte en ny resväska till mig då den enda jag hade var alldeles för liten för en två veckors semester, en jättefin ljusrosa. Måste säga att det var omöjligt att låta bli att packa den direkt så i alla fall hälften av det jag ska ha med mig är redan nedpackad. haha. 

Nej nu är det dags för mig att ta en promenad med Dexter!

 
 
Ciao!
❤ Josefine
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: