Juus

Det finns moln på himlen älskling.

Kategori: Allmänt

Vänner? haha, lyssna på det, vi? VÄNNER?
HA, tillåt mig små le.
Det var bland det dummaste jag hört.
Nej, skärpning Josefine Larsson!
Nu är det dags att gå vidare och strunta i människor som egentligen inte borde betyda någonting i mitt liv.
Människor som sårar andra, för att själv klara sig bättre. Små människor.

Vårkänslor idag, synd bara att man ska komma hem så sjukt sent så att man inte hinner njuta av det.
Media hela dagen idag. Var på två fotoutställningar också,
en som jag personligen gillade ganska skarpt. White Mining hette den av en fotograf som heter Colin Robins.
På eftermiddagen hade vi ljud, och vi gjorde klart det sista med manuset inför vårt radioprogram som sänds vecka 18, missa inte!
Bara att hålla tummarna att det blir bra.

Idag när jag skulle köpa väskan var den självklart slut, som allting annat man vill ha.
Men hoppas på att den finns kvar i nyköping, jag har en känsla av det. Hoppashoppashoppas.
Känner ett stort behov att nya kläder just nu, det gör mig lycklig :)
Idag köpte jag Loréals nya mascara, som tydligen ska ge 80% längre ögonfransar.
Nej, jag är inte så dum att jag går på det. Men kan vara värt att testa!

2 dagar, 2 dagar, TVÅ DAGAR?!  Hon måste verkligen känna sig "lyckligt" lottad som har blivit så noga utvald. Hm.
Vilken tur att det finns andra bra killar :)

Nej nu ska jag gå och umgås lite med min underbara Denise, och sen tar vi oss en tripp till bästaste Johanna.
Lyckopiller.

Ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på.
/Josefine






Kommentarer


Kommentera inlägget här: