Juus

Du och jag, det var en gång.

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Onsdag idag och halva skolveckan har redan gått. skönt!
Just nu sitter jag på lektion och har ljud.
Idag var det dags för den första radio gruppen att sända, så vi har lyssnat på dom. Och om 3 veckor är det min grupps tur, kul kul!
Så idag vart det en väldigt lugn lektion för oss som inte ska sända nu, förutom att ha lyssnat på dom så har vi bara fikat, läst på några nya uppgifter och nu sitter jag här och lyssnat på The smiths. Skönare lektion får man ju nästan leta efter.

Tidigare idag var vi på skolbio och såg This is England, jätte bra film. Berörande, verkligen någon jag rekommenderar. Sen gick jag,Carla,Emma och Elin ut och åt. Självklart vart det wok för min del, mums!

Gårdagen tillbringades först på stan med ems och sen gick jag till salongen för att klippa mig lite. Så nu känner jag mig fin i håret igen, behövdes verkligen klippas upp.
Sen umgicks jag med Jenny & Jessica, först åt vi ute och sen gick vi hem till Jessica och tittade på tatueringar.
Jag längtar så sjukt tills jag kan göra dom jag vill göra. Kommer bli snyggt, tror jag iallafall.

Senare idag vet jag inte vad jag ska göra än, utvecklingssamtal vid fem iallafall. Hoppas på att inte få allt för mycket skäll, men det kommer nog gå bra.
Sen blir det säkert att umgås lite med Denise, as usual :)
Men imorgon blir det iallafall att sova kvar här igen, umgås lite med en viss person. haha :D

Nej nu slutar vi tydligen, och Emma hälsar att hon är bäst.

Vill känna doften i din nacke, av sommarsol.
/Josefine

Kommentarer

  • H säger:

    tänkte fortsätta med "...Vill röra vid den lena huden under din kjol" men det blir ju lite fel :D

    2008-04-09 | 22:08:40
    Bloggadress: http://icookie.bilddagboken.se
  • Anonym säger:

    Jag måste abar fråga dig?
    Villken frisör går du till? För du har den exakta färgen, jag vill ha :D

    2008-05-22 | 15:16:14
    Bloggadress: http://mystoryofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här: