Juus

Du säger att kärleken aldrig var till för dig.

Kategori: Allmänt

Hello!
Tisdag idag, och första skoldagen efter lovet.
Samtidigt som det får mig ångestfylld och fylld av press eftersom att vi har så sjukt mycket i skolan just nu,
så är det en lättnad att lovet är över. Det har inte vart ett särskillt bra lov direkt.
Skolan rullade på som vanligt.
Och efter skolan fick jag lite quality time med Elin & Carla på stan.
Det blev mjukglass i vårsolen och självklart hittade jag en väska jag vill ha, och bara måste köpa!
Lovely!


Igår var jag och mina bästa ute och åt gick en promenad och åt på Rhodos.
När vi gick började vi prata om att det bara är en sisådär 10 veckor kvar till sommarlovet, men då sa Johanna, glädjedödare som hon är, att 10 veckor är faktiskt så länge som sommarlovet är. Så det är ett sommarlov kvar till sommarlovet! :O
Om man tänker på det så, så är det en väldigt lång tid!
ÅH!

Till helgen hoppas vi på bra väder,
då det kanske blir grillning och myskväll med Carlis & Tööbs med vänner :)
Mysfaktor hög, och det känner jag att jag är i stort behov av just nu.
Så håller tummarna för fullt!


Ta mig till Kärlek.
/Josefine

image7
"Det är mitt eget fel
Vad som än hände med mitt hjärta
För jag har alltid vetat att du inte skulle stanna
Jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: