Juus

I mitten av en hurricane.

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Nu äntligen är det fredag och därmed helg. underbart!
Dess värre gör jag mest ingenting, Denise har ganska nyss gått hem eftersom att hon skulle upp och jobba imorgon.
jag som hade hoppas på krogen. suck.
Men får bli filmkväll istället, inte så illa det heller iof.

Imorgon blir det troligtvis fest i norrköping hos John med Mira & Denise,
någonting att se fram emot. Känns som att det kommer bli sjukt kul med lite nytt folk.
Hoppas på att få med mig bästaste ems också.

Igår sov jag som sagt hos Jenny och då blev det även en del nya kläder.
Köpte den svarta klänningen jag ville ha, blir nog att ha på mig den imorgon.
Sen fick jag även cheap monday tröjan jag trånat efter sååå länge nu.
Ni vet den där svarta Oversize hooden med färgade droppar på?
Sen fick jag även leggings, jeans, sovkläder och nya träningskläder eftersom att jag ska köpa nytt gymkort imorgon,
vilket jag personligen tycker är väldigt hurtigt av mig.
Så imorgon börjar dagen med träning och sola. wopa!

Förstår ni inte att ni är pinsamma? Beter er som ett par brunstiga högstadiekillar.
jag skäms.

Nej nu ska jag gå och umgås lite med min familj,
eftersom att mina kära syskon kom hem idag! :)

Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig,
alla talar om dig hurricane.

/Josefine

image10
Mira & jag -bästaste tider,bästaste du.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: