Juus

"Och nypippad är jag också!"

Kategori: Allmänt

Hejsan alla! :)
Nu är det lördag natt och jag har ganska nyss kommit hem från en jätte mysig kväll hemma hos Mira,
med henne (såklart) och Denise. Vi har ätit massor med onyttigheter och sett på Gone baby gone.
Helt okej film, dock väldigt långdragen. Efter filmen blev det lite nostalgitrippar, härliga minnen.
Those were the days, eller vad säger ni?
Sen när vi skulle till bussen passade vi på att ta oss en promenad med lilla Rutan.
Tack för en helmysig kväll <3

Igår var det ingen vanlig dag, nej det var Johannas födelsedag.
Den firade vi genom att dra ihop hela (nästan) flickskaran och kalasa.
Först bjöds det på fika hemma hos födelsedagsgrisen, själv hade jag vart duktig att baka en tårta jag med. ;)
Och självklart var det paket öppning. "Och nypippad är jag också" Lilla Johanna.
4 vinare och en hel del sex fakta rikare bar det av till Oxelösundcentrum för först lite Lokalband, men sen kvällens höjdpunkt Firefox AK. Fy tusan vad fantastiskt det var. Oh så bra.
Hennes snygging till man var även där, Tiger Lou.
Efter konserten var det utgång som stod på Johannas & dom andras schema. Så då traskade jag,Denise och Mira hem.
Oförglömlig kväll, och jag hoppas ni hade det lika kul som jag.

Imorgon blir det Norrköping för min del, tänkte ta och umgås lite med Oscar.
Får se vad vi hittar på :)
Men nu är det iallafall dags för mig att krypa ner i sängen. Är sjukt trött.

Nej nu ringer Oscar ser jag :)
Godnatt!

Give me some pleasure, give me some joy.
/Josefine

Kommentarer

  • Johanna säger:

    "och nypippad är jag också" det kan ju misstolkas som att jag faktiskt var nypippad :(

    2008-04-20 | 17:18:44

Kommentera inlägget här: