Juus

Så förlåt, förlåt för allt.

Kategori: Allmänt

"Jag drog med dig i mitt fall, och sen gled jag bara undan.
så förlåt, förlåt för allt. För min förbannade kluvna tunga
Jag har ett foto någonstans, där vi är drottningar och kungar
bilder överallt där gamla ansikten är unga
Och jag har letat som besatt
efter känslor som är försvunna."

Godnatt allihopa.
Nu tänkte jag gå och krypa ner i min säng och hoppas att det är nått bra på tv man kan somna till.
Imorgon är det media hela dagen i skolan, slutar halv 5. Jobbigt, men ändå lite kul.
Nått posivit är att jag sover kvar i Norrköping imorgon, skönt!
Så då ska jag och Denise hitta på nått kul på eftermiddagen/kvällen.
Hoppas på fint väder imorgon, och resten av veckan med för den delen.
Framförallt fredag, huhu! ;)

Btw har Sanna lagt upp ett jätte fint linne på tradera, som hon knappt har använt.
Så funderar på att vara med att bjuda på det och köpa det. snyggtsnyggt.

image13

Minnen... Tack för tillbakablicken.

Nej nu ska jag gå. Godnatt!
En nystart, jag tänker nya tankar
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: