Juus

sälj dig,sälj dig dyrt.

Kategori: Allmänt

Hello!
Torsdag idag och ännu en dag närmare helgen.
Just nu sitter jag på hårdoktorn och väntar på att Jenny ska sluta,
dock är det över en timme tills dess.
Men får väl roa mig här ett tag :)
Funderar på att ta mig en tripp ner på stan och köpa en av de två klänningarna jag har tittat ut.
Nice :)
Ikväll blir det tjejkväll hos Jenny, ansiktsmasker, god mat & film står på schemat. Mysigt!

Imorgon är det fredag och då vet jag inte riktigt vad som händer.
på lördag blir det iallafall endera grill & myskväll med Carla och folk, eller annars fest här i Norrköping.
Vad det än blir så kommer det bli grejt!

Idag i skolan kollade jag på filmer från när Kent spelade 25/11 på Lisebergshallen i Gbg,
självklart var jag där. Vart lite nostalgisk av att titta på dom där filmerna och det var lätt att konstatera att det var nog den bästa konserten jag någonsin vart på. Bra band, bra lokal,bra stämning, bra sällskap.
Kent kent kent.

Nej nu ska jag nog ta mig en tripp på stan, shoppa lite och njuta av våren :)

Du är min hjälte för du är precis så svag som jag.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: