Juus

The green eyes, you're the one that I wanted to find

Kategori: Allmänt

Ge mig ork, Ge mig ork, Ge mig ork.
Är skolan och har ljud. Slutar om 30 min, men känner att orken är helt slut.
Borde egentligen lyssna på en timmes dokumentär om Högerextremister. Jag försökte, men kände att mina ögon började gå i kors av trötthet. så jag gav upp.
Men nu sitter jag iallafall här och gör mest ingenting. Lyssnar på lite Marit Bergman och terroriserar folk med sms.
Senare vet jag inte vad som händer, Denise åkte tydligen hem tidigt från skolan idag.
Så henne blir det inte att umgås med. Kanske leka lite med Oscar :) Annars kan man ju alltid hoppas på att Jenny & Jessica känner för att hitta på någonting kul.
Måste plugga lite när jag kommer hem iaf.

Om 1 månad och 15 dagar (tror jag) så börjar jag jobba, och därmed slutar jag skolan då.
Jag längtar verkligen jätte mycket. Ska bli skönt som tusan att tjäna egna pengar. 

Fredag nu tack!

And anyone who tried to deny you, must be out of their mind.
/Josefine

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: