Juus

When you gonna realize, it was just that the time was wrong?

Kategori: Allmänt

Morgonmorgon!
Idag är man trött,seg och lite bakis. Det vill säga det är söndag.
Gårdagen tillbringade jag här i Norrköping, och självklart var det toppen.
Dagen började med att jag tog tåget 11.42 från Nyköping,
på tåget satt en mamma med tre jävla ungar som satt och vrålade och skrek rakt ut, och självklart sa hon ingenting! Jag ville bara slå till dom! Att se (höra) hur jävla jobbiga barn faktiskt är får en verkligen att aldrig vilja ha några. ALDRIG!
Men min dag räddades när jag väl kom fram till norrköping.
På dagen vart det stan och äta ute med mina kära syskon + sanna & Gustav.
och sen var det bara hem till Jessica och göra sig iordning för fest.
Kvällen började hemma hos Dellen med Emma & David. Sen gick vi vidare hem till Linkan där folket var. 
Jag hade en jätte trevlig kväll med trevligt folk. Men sen vart det dags för dom andra att gå vidare ut, och för mig att träffa Oscar. Kanske inte riktigt vart som det var tänkt från början, men det var kul att ses ändå.
Vid halv tre kom Jessica & Christian hem, hungriga som vi var ställde vi oss och bakade pizza mitt i natten.
Så bra hade det aldrig smakat förr.

Men så idag blir det bara att ta det lugnt. Känner mig lite halvt död.
Måste göra min intervju idag, och sen ska vi även göra pannkakor. mums.
Sen ikväll blir det bio med systrarna, 27 dresses. Hoppas den är bra.

nu ska jag gå och göra frukost :)

Bränn alla bilder och alla brev, alla minnen ska upplevas på nytt.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: