Juus

Can't you see the grass is greener where it rains?

Kategori: Allmänt

Regnregnregn, det är full storm utanför mitt fönster.
Måste medge att jag njuter lite, hur mycket jag än älskar sommaren och värmen
så tycker jag väldigt mycket om ösregn med mysiga hemmadagar.
Eller ja, vet inte om jag kan kalla det för det eftersom att jag har jobbat idag.
Och lite sällskap skulle ju inte vara fel.
Jag längtar lite till hösten, till färgerna, kläderna och ljusen. Alla mysiga hemmakvällar i min lägenhet.
Lägg märke till MIN lägenhet. jag längtar så. flytta härifrån, måste bli bland det bästa som händer mig.

Imorgon blir det Norrköping, färga utväxt, slinga och förlänga.
Kommer ta många timmar. jobbigt, men helt klart värt det. :)
Hoppas på att hinna träffa en viss Maksymilian innan också. huuh.
Någondag när jag är där nere måste jag ta mig tid till att gå in till Lucky 7 och boka tatueringstid.
Jag vill göra det nuuu. förstår inte varför jag dragit ut på det så himla mycket, vill ju verkligen.

Nej nu ska jag sluta spy sörja och hoppa in i duschen.


Dagens video: Bell X1 - Eve the apple of my eye <3

så fin låt. i'm in loove.

kom och håll om mig. bara ligg här med mig, snälla?

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: