Juus

det känns ibland som om alla har fattat, utom jag.

Kategori: Allmänt

Just nu vill jag bara springa ifrån livet.
låt mig göra det, please.
inget skulle få sänka mitt humör, och varför jag bryr mig, det vet jag inte.
För egentligen är det just det jag inte gör. ah crazy!


Känner att jag måste se till att införskaffa mig hela sex and the city boxen för att låta den gå på repeat hela den kommande hösten. För det känns verkligen som att hösten snart är här, mörka kvällar, regniga dagar, gula träd och löv på marken.
"Och jag som var sommarklädd.."

Här har ni lite grejer jag ska ha i min lägenhet. oh, ska bli så kul!




i miss my sugar, oh babe.


Du kan ju fylla mig,
upp till toppen med förhoppningar och sprit
och efter sista droppen,
ja efter sista droppen,
ja då faller jag dit

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: