Juus

It's dangerous to live, I am told.

Kategori: Allmänt

åh,  tack baby för ännu en underbar helg!

Som alla säkert redan vet och förstår så har jag tillbringat min helg i Norrköping, med Maks.
Redan i torsdags kom han till mig och då umgicks vi med Sissan & Denise & såg på tv/film.
Sen på fredagen tog vi tåget till Norrköping där vi har gått på stan, umgåts med Maks vänner, gjort om i deras vardagsrum och sett på Smala Sussie. hah, jag vet att jag är lite efter som inte har sett den tidigare. Men ingen har ju velat se den med mig, så nu fick Maks offra sig :) hih, jätte mysig kväll och helg. <3
just det! Vi har vart på tropikariet och firat sanna också! Hon fick en äventyrsdag där av hela familjen Larsson då hon fick simma med hajar, vara inne bland krokodiler, lyfta på ormar och skorpioner och klämma lite på slemmiga baggar. blööh. jag skulle typ.. dö!

Imorgon börjar den sista "sommarlovsveckan", om jag nu kan kalla det för det.
Har ju jobbat precis hela sommaren så mycket till sommarlov har det ju inte vart. Så ja, även den sista veckan ska jag jobba. jag tycker faktiskt lite synd om mig själv.
Men det är även sista (förhoppningsvis) veckan här i Oxelösund också.
Till helgen flyttar jag hem till min syster i Norrköping och ska bo där i typ en månad tills jag får min egen lägenhet.
Ska bli så otroligt skönt.  Enda gången jag tror att jag kommer behöva åka hem är någon dag innan jag och Jenny ska åka till Grekland. Då åker jag hem och packar. åh, om ungefär 7 veckor så är lägenheten min. Tiden måste gå fort!
Helgen ska tillbringas med min syster och självklart med Maksymilian. hiih.
Det var även planerat att bli utgång. Rooligt. Kanske är dags att gå in till Lucky7 och boka tid i helgen också? oh, skulle ju inte vara helt fel. tatueeeering, ja tack.


Dagens video: Smala sussie feat Pölsa - Newfound lover. <3




Haha, idag när jag kom fram till nyköping så såg jag en jätte rolig papperskorg! titta!
finns det fler roliga måntro? Dom ska jag leta efter :D


Nej nu ska jag göra mig iordning inför sängen och tv. Kommer kännas lite ensamt utan baby.
Men ett samtal från honom kommer jag iallafall få :) huh, godnatt allihopa!

There's nothin' wrong
With me lovin' you
Baby, no, no
And givin' yourself to me can never be wrong
If the love is true
Oh, babe.

/Josefine

Kommentarer

  • Anonym säger:

    finns en i teaterparken!

    2008-08-28 | 21:01:18

Kommentera inlägget här: