Juus

Men så kom hösten med vardagen, ännu höll vi ihop.

Kategori: Allmänt

Dom säger att det är något med hjärtat,
men ingenting har någonsin slagit så hårda slag.


Dags att packa ner alla kläder, eller iallafall påbörja det.
Delade känslor, men mest glädje. Lämna staden där jag bott hela mitt liv, för att ta steget framåt i livet,
till staden jag velat bo i sen 7års ålder när mina systrar flyttade ner.
Det känns spännande, men inte alls särskillt skrämmande eller nytt.
Kommer nog mest kännas ovant. Josefine Larsson, det är kanske dags att bli vuxen nu?

Ganska så nyss gick Johanna hem, trevligt att träffa henne igen. Det var ett bra tag sen sist.
en månad? någonting sånt.
Och imorgon kommer han hit, han med stort H.
Ska bli sjukt mysigt och vad vi ska hitta på visar sig. Vi har våra planer. hah.
Känns som en evighet sen vi sågs, fast att det var i söndags. Så nu är det definitivt dags att ses.

Imorse när jag vaknade stog det "Allvarligt problem, använd inte mobilen. Ta kontakt med Sony ericsson center" över hela displayen på min mobil. Men jag tog bara ur batteriet och startade om den, sen funkade den som vanligt igen. Och självklart har jag använt den hela dagen.
Men nu inser jag att det nog är dags att lämna in min kära "kent edition" mobil, även fast den ser ut som att den har blivit behandlad som skit. (den har faktiskt inte det)!
Men redan från börjar så krånglade min mobil, stänger av sig lite då och då, fast då lyser ändå en röd jävla lampa- och ibland står det att jag ska sätta i simkortet. Nåt fel är det, så nu är det dags att lämna in den. åh, kommer sakna den lite. eller ganska mycket kanske. hah.

Dagens video: Christian Kjellvander - Drunken hands.<3
Minnen från 2006 när jag och Mira såg han som förband till Winnerbäck, oh så underbart bra.




Töm mig på luft.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: