Juus

My best days are with you, they are so easy

Kategori: Allmänt

Jahapp, nu är ännu en helg över. Tillbaka till Oxelösund och det "vanliga livet".
Även den här helgen har tillbringats i Norrköping med dom bästa.
På fredagen gick jag och Ems på konsert, kent med Markus krunegård som förband. toppen spelning men med tråkigaste publiken. Men jag och Ems hade turen att ha två typ 40 åriga tanter som rockade loss med oss. "JOOOCKE, KOM IGEN JOCKE!"
Efter konserten gick vi hem till David & Ems och gjorde oss iordning och förfestade lite. och sen var det utgång som stod på schemat. Hel knäpp kväll, och jag var nog kvällens mest generösa. Träffade Elin och hennes vänner ute eftersom att Elin fyllde 18, fulla och glada var dom. :P
självklart träffade jag även Jonathan, som varje helg. han var trevlig, glad och ganska påverkad även han. Det vart våra första fyllepussar. hah, knäppt! Dock inte på munnen, nejnej. kinden och handen. oh yes. hahah.
Sen som alla säkert redan vet så var även Markus Krunegård ute på hugos och på något vänster hamnade jag med honom och vi pratade. Exakt vad vi sa kommer jag inte ihåg, mest att han ville låna Lipsyl och att han avslutade med att ta min hand och säga "förresten, jag älskar dig". hah, vilken groupie jag kände mig som. Men nej, jag tog inte åt mig. men lite glad vart jag nog allt. :D
Vid stängningsdags kom Maks och hämtade mig. Vi tog sällskap med Ems, David, Emil & gabbe en bit och även den här helgen träffade jag John Wåtz. Förstår inte att vi alltid råkar på varandra.haha.
Sen vi gick hem till maks iallafall, och hur vi kom hem till honom så snabbt i dom klackarna kan jag fortfarande inte förstå. Men hans väggar studdsade och snurrade när vi la oss, creepy.  Kan det ha varit alkoholen?
haha. trumpet trumpet trumpet.

Lördagen vart jätte lugn och jag var nog världens segaste. Vi tog oss en tripp hem till David & Ems, slappade där och sen skulle ems ut men jag pallade inte. så vi fick skjuts hem till Maks igen där det vart hamburgare och tv-mys.
Otroligt mysig kväll, en sån som man inte vill ska ta slut.
Marvin Gaye - let's get it on. <3 Nu kommer jag nog alltid förknippa den med Maks, hih sötnos.
Vi somnade nog ganska tidigt vid halv 1-1 kanske?
Sen idag har vi myst, tittat på kläder och umgåtts med Danne tills det att jag var tvungen att ta tåget klockan halv 8. :/
Alltid tråkigt att åka hem, speciellt när man vet att hela veckan kommer att bestå av jobb.
Men om jag har tur så kanske Maks kommer hit på torsdag. Hoppas det, och att det är fint väder så man har mer att göra, eftersom att (som alla vet) så är Oxelösund en ganska död stad.
Man kallade det inte Oxelödöd när man var mindre utan anledning liksom. hah.

Förhoppningsvis blir det Norrköping någondag i veckan så att vi kan färga och göra håret sniggt igen.
Ska bli jätte skönt att få iordning på håret igen. :) Längtar!




Dagens video: The subways - With  you <3


Nej nu ska jag nog gå och tvätta av mig sminket för att sen se på tv i sängen. sköönt.
Imorgon fyller Sanna år också, grattis till henne!


Yeah, I don't like giving up Cause giving up is easy
And I'll see you again, Just tell me where you'll meet me
When I'm with you It seems so easy.

/Josefine

Kommentarer

  • Jonathan säger:

    första fyllepussar...ska vi pussas mer? ^^

    2008-08-07 | 12:45:38

Kommentera inlägget här: