Juus

och mitt indiehjärta slår och slår och slår..

Kategori: Allmänt

hjärtahjärtahjärta, åh :)


igår var det sista dagen på ssab och med jobb på ett bra tag.
Det är riktigt skönt måste jag säga samtidigt som jag har lite ångest över att veta att jag inte kommer kunna röra mig med lika stor summa pengar längre, framför allt inte nu när jag ska bo i Norrköping.
För ja, nu är dagarna i Oxelösund över, och just nu njuter jag.

Igår var det utgång med bästaste Maks och hans vänner, var även med min bror med vänner.
Det var en jätte kul kväll, dock inte lika kul när det var dags att gå hem och det var massa onödiga människor som förstörde stämningen.
Men ja..

Nu sitter jag här och lyssnar på Mando Diao hemma hos Maks medans han gör iordning mat.
Men oj nu ska vi äta :P

Ha det bäst, det ska jag!

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: