Juus

She has nothing to protect but her pride.

Kategori: Allmänt

Åh åh åh, Velvet goldmine. Underbar film!
Har precis tittat på den med Jessica. Har haft den hemma i flera år, utan att se den!
Dumt, jag hade verkligen missat något.
Så ni som inte har sett den, SE DEN NU! hah.

Idag har jag gått på stan med ems,
jag köpte ett par nya skor. Vita sneakers.
Hittade massa fina saker jag ville ha, men måste spara pengar till utlandsresan nästa vecka och till min lägenhet.
Det verkar som att jag kommer att få flytta in i lägenheten 2 veckor tidigare än vad vi sagt från början.
Iallafall om det går som planerat, åh håll tummarna för mig nu!

Imorgon blir det nog först en runda på stan och sen ska jag träffa Maks,
han ska nämligen klippa sig hos min syster och sen ska vi typ köpa hem mat och sen se på film.
mysigtmysigt.
Jag och Jenny ska även titta i tax free kataloger och se om vi ska beställa någonting när vi åker. hiih, jag vill åka nu!
Bara en vecka kvar nu! :)

Nej nu ska jag titta på sex & the city och ta mig nåt att dricka, vatteeen. törstar ihjäl idag.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: