Juus

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.

Kategori: Allmänt

För dom som har missat det så har jag min mobil på lagning och därmed nästan inga nummer kvar.
Så skriv gärna era nummer i sms eller liknande så jag vet vem det är som hör av sig, eller om jag själv kanske vill höra av mig. hah.
Känner mig lite handikappad.

Idag har vart en såndär riktigt skön och slapp morgon, jag har gjort mig iordning i lugn och ro, lyssnat på Magnus Carlsons Allt är bara du,du,du både en och två gånger.
Jag gjorde amerikanska pannkakor till frukost och har tittat på tv. Det var Våra värsta år. hah det är så kul. Ja, jag kanske har världens sämsta humor?
Och nu vet jag även att vi börjar klockan 13 imorgon, oh så skönt.

Idag känns som en ganska sådär dålig dag. Jag har ingenting speciellt att göra, förutom att träffa Maks om några timmar. Så just nu har jag ganska tråkigt faktiskt. Borde hitta på någonting, vad det nu skulle vara?
Jag är rastlös. blööh.
Lön om 1 vecka, känner att jag är i behov av dom pengarna redan nu faktiskt..
Men något jag längtar ännu mer till är Grekland, 2 veckor kvar. fy tusan vad jag längtar! can't wait! Steeka och bada hela dagarna, så sjukt härligt.

Hej självständighet. Snart är det dags för dig att hälsa mig välkommen.
Josefine Larsson, blivande Norrköpingsbo.
Sounds good to me.

Dagens video: The Hives - Won't Be Long<3


And you better hold on tight, cause I like the sense of falling and I like the sense of you,
Maybe you like me too?

M<3

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: