Juus

Så snurra min jord igen.

Kategori: Allmänt

åååh, jag är så sjukt trött. Det har bara gått 3 skoldagar och jag är redan helt slut.
buhu.
Men det kan bero på att vi festade hemma hos Sara igår också. Jag hade jätte kul och var alldeles lagom salongsberusad. "KANELIN!" hah.
Men gick hem ganska skapligt medans dom andra skulle vidare ut.

Snart ska jag ta mig en powernap för att orka med att städa min systerslägenhet.
Tänkte vara lite snäll nu när hon faktiskt låter mig bo här.
Sen framåt kvällen ska jag träffa Maks och vi ska hem till honom och göra våfflor. mums!

Fredag imorgon, jag har beslutsångest.
Vet inte om jag ska åka hem till Oxelösund och gå på Kristian Anttila och Florence Valentin och få mina kläder tvättade,
eller om jag ska stanna här och vara snäll mot min ekonomi. hmm,svårt val :/

btw, jag är så sjukt trött på allt snack.
sluta snacka skit, please?

Dagens video: Mystery jets - Two doors down <3


Nej nu insåg jag att jag verkligen inte har någonting att skriva om här.
så hej då :D

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: