Juus

I will find my way back

Kategori: Allmänt

heejsan.
Idag är det onsdag, och jag är på ovanligt bra humör idag.
Eller jag var.
Idag har jag jobbat och sen åkte jag hem till farmor och fikade och umgicks. Trevligt, hon blir alltid lika glad när man kommer och hälsar på.
På jobbet idag såg jag och Ida en halvt uppäten fiskmås, bara fjädrarna och inälvorna kvar, Det var lite äckligt. och sen såg vi även en rävunge.
Jätte jätte söt var den. hih.
Sånt som vi roar oss med på vårat jobb.. hööh.

Igår efter jobbet så blev det Norrköping, som jag har skrivit tidigare.
Först träffade jag Maks en stund och det var jätte mysigt.
Tyvärr vart det bara i någon timme, för sen skulle jag till salongen.
Men jag hann ju träffa Gubben iallafall ;) Morris var också där!
Efter några timmar på salongen så vart det Mcdonalds hemma hos min syster och tv tittande.
Vid 23 var det dags att tänka på refrängen, jag skulle ju faktiskt upp och jobba idag.
Jätte, verkligen jätte bra dag.

Imorgon kommer Maks hit och ska sova över för första gången.
Ska bli jätte roligt och jag hoppas vi hittar på någonting kul att göra, eftersom att Oxelösund som sagt inte är världens roligaste stad. Hade hoppats på att det skulle vara sol så vi skulle kunnat bada åtminstonde. men icke.
Men sen på fredag så tar vi tåget tillsammans till Norrköping, och sen tillbringar jag resten av helgen hemma hos honom. kan ju inte bli annat än bra.

åh, varför går tiden så sakta?
Dom senaste veckorna har verkligen krypit fram och det är lite deprimerande eftersom att jag inte vill någonting annat än att tiden ska gå fort. Att skolan ska börja och jag åker utomlands, sen får jag min lägenhet och jag slipper pendlandet, Jag slipper jobbet och framför allt så slipper jag Oxelösund.
Tro inte att jag faktiskt ser fram emot själva skolan, men när man har jobbat så uppskattar man skolan så mycket mer än vad iallafall jag gjorde innan. Eller så kanske jag bara saknar Norrköping?

Dagens video: Montt Mardie - Come on Eileen<3
Tyvärr finns det ingen video till den, men låten är jätte mysig (cover på Kom igen Lena)


Känner att jag borde städa mitt rum, det är inte allt för fint just nu.
Blööh. jag känner verkligen inte för det. och jag vill sova tidigt ikväll, faktiskt.
Får se hur det blir med det...


Det är något som inte står rätt till, helt klart.
Jävla idioter.

Och vi satt på gräset som växte i takt med himlen..
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: