Juus

On the dirty road to fame.

Kategori: Allmänt

Nu har jag vart och köpt köksbord + stolar & kristallkrona till min lägenhet. :D
Det vart även koppar och en massa fin prydnadskudde. oh vad nöjd jag känner mig.
Vi var även inne och kollade på tapeter, och självklart hittade jag en tapet som jag vill ha som är ALLDELES för dyr.
Den kostar 1195 kr/rullen. och jag måste minst ha 3 stycken... Jag som tyckte att den andra tapeten jag tittade på innan var för dyr.. Den var verkligen jätte fin, men som sagt. Too expensive.
Men känner att jag börjar få en klar bild över hur jag vill ha lägenheten nu. Känns bra.
Ska bli kul att göra iordning allt, Maks har lovat att hjälpa mig också. hih.

hm, funderar på om jag ska skicka in lite jobbansökningar till Norrköping.
Kommer nog behövas nu när jag ska bo själv. Att leva ekonomiskt har liksom aldrig vart riktigt min grej, tyvärr.

Dagens video: babyshambles - You talk



But you might be happy, oh happier
than you've ever been.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: