Juus

Vi räknar dagar, räknar år..

Kategori: Allmänt

söndag idag och sista helgen och söndagen på sommarlovet.
Idag vaknade jag upp hemma hos Maks vid 12 och då var det bara att gå upp och göra sig iordning för att sen ta sig ut för att fightas med regnet, vi skulle nämligen på bio med Jenny,Jessica & gustaf.
vi såg på den nya Narnia filmen. Det var lite av en besvikelse, hade nog lite för höga förhoppningar eftersom att jag tyckte att den första var så himla bra. hm.
Så jag ger den typ... en trea. absolut inte mer iallafall.

Nu sitter jag hemma hos Jessica och är allmänt seg.
Snart, eller om någon/några timmar ska jag iväg och träffa Maks, Emma & Danne. Kanske någon mer?
Imorgon är det måndag, och min första riktiga sommarlovsdag. (Man kan ju inte räkna med helgen liksom)
Så jag ställer samma fråga som maks gjorde, "vad ska jag göra på sommarlovet?"
Det är nog det kortaste sommarlovet någonsin och jag ska göra, absolut INGENTING.
Jag ska bara njuta och umgås med folk jag tycker om. Om det är någon som vill umgås med mig? :D hah.

Förresten! Är det någon som vet när vi börjar på tisdag? Jag blir förvirrad, alla säger olika..
Help me.

Nästa helg blir det troligtvis Oxelösund med Maks på fredagen, om våra ekonomier tillåter.
Sen på lördagen åker vi tillbaka till Norrköping för att festa hemma hos Jessica med mina syskon, Gustaf och kanske någon av deras vänner. Sen blir det utgång, Hugos antar jag :P
ser redan fram emot den kommande helgen!


/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: