Juus

You put the fun in funeral

Kategori: Allmänt

Äntligen!
Äntligen är det fredag, och äntligen är det dags att åka hem till Oxelösund igen efter 2 veckor nonstop här nere i norrköping.
jag trodde aldrig att jag skulle ha hemlängtan. Men det måste jag medge att jag har,
även fast jag trivs otroligt bra här nere.
Och något som gör den här helgen ännu bättre är att Maks ska följa med hem också. :)
Ska bli mysigt att tillbringa hela helgen med honom,
speciellt nu när jag åker utomlands natten mellan måndag och tisdag,
så söndag blir sista dagen vi ses tills nästa onsdag. humm. :/

Men jag ska se till att ha det helt underbart tillsammans med Jenny nere på zakynthos.
Förhoppningsvis blir vi bruna också. :P hah.
Idag var jag nere på stan och köpte det sista, en strand klänning, solglasögon, vattenfast mascara och ett par shorts.
så nu är jag redo!
Växlade pengar igår också. oh värme!

åh, förresten!
jag ska flytta in tidigare i lägenheten :D Så den 15:e är det en viss Josefine Larsson som bor ensam.
ska bli så himla kul att göra iording lägenheten.

Nej nu ska jag gå och göra mat, om jag orkar. hah.

I'm so happy!
/Josefine

uppdatering.

tomtomtomtomtom och nostalgisk.
Hela dagen idag har vart lite av en nostalgitripp,
mycket tankar.
Antar att det kanske behövs ibland?
Men nu ska jag fortsätta leva i nuet och blicka framåt.
Det finns ingen mening med att se tillbaka och tänka "det var så bra då.."
för så blir det aldrig igen. Men det är ingenting som säger att det inte blir bättre heller.
Nej, nu ser jag framåt och ska fortsätta avklara mina mål i livet.
Jag är en bit påväg. Det är jag faktiskt.


Dagens låt: Paus - Leia <3
 

snälla, gör mig inte besviken?
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: