Juus

Det känns som att jag har gett allt jag kan ge

Kategori: Allmänt

Jag har varit i alla städer
Letat efter dig
.
Maks <3

Nu är jag hemma i Oxelösund och har precis vart hos tandläkaren.
Vi skulle laga ett hål, bara det att när jag kom dit så hittade dom inget jävla hål!
Så jag har åkt till Oxelösund bakfull och tagit bedövning så min kind känns jätte stor,
helt i onödan!

Men iallafall, igår var det tjejkväll/partaj som stod på schemat.
Så jag, Jennifer och Elin begav oss till Emma för förfest
och sen skulle vi till Hugos, bara det att när vi kom dit så var det inte öppet?!
Helskummt.
Och eftersom att vi hade tagit taxi dit kändes det slöseri med pengar att bara gå
hem igen,så vi gick in på otten istället.
Där var det sjukt lite folk, men Elias var där. Och jag vart otroligt förvånad måste jag
säga. Det vart barfotadans, shotts och en heldel fnitter.
Jag hade jätte roligt, verkligen. Men sen hade Jennifer fått i sig lite för mycket och
det slutade med att hon låg inne på toaletten tills vakten kom. och hon var
tvungen att åka hem.Så där slutade även våran kväll, eller nästan iallafall.
Klockan var ungefär 2 och jag & Emma gick barfota genom drottninggatan
och skulle sno en gran.
Men det sket sig.
But after all, jag hade en rolig kväll. som dock skulle kunna fått fortsatt lite
längre.





Igår köpte jag nästan klart alla julklappar. Har bara Linus, Gustaf och Maks kvar.
dom svåraste.
Så dom ska jag köpa till imorgon när jag och mamma åker in till Nyköping.
Får hoppas att lilla nypan har någonting att erbjuda.

Är det någon som vill göra någonting ikväll som inte ska gå ut?
HÖR AV EEEEEER! hiih.

Hur i hela världen skulle någon kunna sätta kedjor på en Hurricane?

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: