Juus

Ikväll ska jag dansa, jag ska dansa dansa med mig själv.

Kategori: Allmänt

Nu är det gjort,
nu sitter jag här med mitt mörka,långa hår.
Jag är super nöjd. Känns sjukt ovant, men helt klart en förbättring!
Kunde nog inte bli mycket värre än hur det var innan. haha.
Bild kommer när överföringen börjar fungera normalt, eller när jag fattar hur jag ska göra kanske?
hm.

Just nu sitter jag och väntar på att bajsMaks ska komma hem från studion.
Vi funderar på att gå och hyra film, barnhemmet.
Den ska tydligen vara otrolig obehaglig/läskig och bra.
och det låter ju ganska lovande, även fast skräck egentligen inte är någonting för mig
eftersom att jag inte ens vågar gå på toaletten ensam på kvällarna eller sova med lampan släckt.
Iof behöver jag ju inte lida av dom problemen nu när jag bor ihop med M. hih.

Åh vad jag vill ha vår.
Saknar magpirret och längtan efter sommaren.
Studenten, åh.

Jag har sålt min själ.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: