Juus

Enjoy yourself, take only what you need from it.

Kategori: Allmänt

Igår hade jag och baby 4 månader,
det firade vi genom fika på stan, och en otroligt mysig hemmakväll.
Jag är så fantastiskt lycklig med dig.
Du och jag, jämt.

Idag gick jag upp ungefär kvart i sju, kände mig ännu hängigare än vad jag brukar
göra en måndags morgon.
Men inte nog med det, när jag kommer in till badrums spegeln och är beredd att gå in i duschen
så ser jag en hemsk syn. Ett uppsvullet ansikte, tjocka kinder och fiskögon.
Hjälp! Jag hade allergi.
Och det verkade inte vilja lägga sig heller då jag tänkte att jag skulle gå på lektionen därpå vid 10 istället.
Och ja, jag ser fortfarande förjävlig ut. älskade allergi...

Den här helgen var en bra helg med julklappshandlande och festande.
Lite föör mycket festande för min del, det visade sig att sjunoll:or blandat med minttu black inte var någon bra kombination. Jag och Mira delade på en Minttu black och shottade upp den.
Jag ramlade nonstop utan förvarning där ett tag. Och mira råkade slå av en tand.
Men jag hade det riktigt roligt måste jag säga, after all.
En hel del roliga saker som sagts.

Idag blir det storstädning och sen kanske jag och Maks ska gå på stan.
Jag har världens bästa pojkvän, oh ja.

Idag blir det samma låt som sist, fast en cover med The kooks. Skit bra, verkligen.
så, Dagens video: The kooks - kids



happyhappyhappy. Jullov på fredag!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: