Juus

You left me broke down

Kategori: Allmänt

sådär,  nu är julen avklarad.
Måste säga att det har varit en toppen jul med god mat, mysig familj och många bra paket.
Fick en ny mobil (!!!!) av maks, kentboxen, kläder, pengar, lush grejer, smink, smycken, sex & the city filmen och lite mer grejer. jag är jättejätte nöjd!

Min nya mobil! :) Sony ericsson w980



Men nu sitter jag här hemma och myser i lägenheten.
Känner mig lite ledsen för att min ena fisk hade dött när jag kom hem.
hah, känner mig lite som en djurplågare. :/
Ska snart börja göra mig iordning till fest, Jesse håller i den.
Är inte så jätte pepp, men det blir nog kul.
Men ska inte dricka mig alltför full, för imorgon ska jag upp tidigt så jag kommer ner till stan när det öppnar så jag kan
köpa en nyårsklänning. har inte införskaffat mig någon än :O


Dagens låt: Cocorosie - werewolf <3<3


Nej nu ska jag hoppa in i duschen.

I'm a shake you off though
Get up on that horse and
Ride into the sunset

/Josefine

Kommentarer

  • Elin säger:

    Oh den där mobilen är så snygg! du kommer väl hålla den borta från handfat nu va? ;) hehe

    du snyggve vi måste ju träffas snart! <3

    2008-12-26 | 19:49:51

Kommentera inlägget här: