Juus

A grown-up woman should never fall so easily

Kategori: Allmänt

Ännu en dag avklarad.
Tisdag, och för ungefär en timme sen kom jag hem efter att ha sett Mamma Mia! med
Jessica, mams och paps. Jätte härlig och rolig film. Många skrattanfall.
Helt klart värd att se på bio, så gå och se den nu!
Innan var vi och köpte nya träningskläder till Jessica och självklart hittade jag ett par skor jag vill ha.
Bara för att jag inte har pengar till att köpa dom just nu, loovar att dom kommer vara slut när jag får lön :/
Jag får helt enkelt hålla tummarna för att dom ska finnas kvar!

Imorgon kommer Patricia & Anna till Oxelösund,
då måste vi ju självklart hitta på någonting kul. :D
sötnosar.
Nu ska jag ut och gå, rensa huvet lite. Skönt.


Dagens video: Maskinen - Segertåget.
bara för att jag vill ha helg och feeest!


/Josefine

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hoppas du mår bra. Fin blogg du har. Kolla gärna in i min blogg

    2008-07-16 | 13:14:35
    Bloggadress: http://iloveoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: