Juus

Come on and sing it now, now, now

Kategori: Allmänt

Åh, vilken fantastiskt bra helg det här har vart.
Festen hos Emma i fredags var mer än lyckad och jag tror dom flesta av oss hade riiiiktigt kul.
Framförallt jag.
Roliga människor, utgång med mycket dans, lagom fylla och mysig väg hem till ems för att sova.
(fast det slutade med att det bara var jag, Maks och Carla som sov där, utan Emma).
Jag och Maks hade bestämmt oss att vara vakna så länge så att jag hade vart uppe i ett dygn,
bara det att jag somnade när det var en sisådär 5 minuter kvar. så jag misslyckades.
crap, får se om jag lyckas nästa helg. :)
För då ska jag åka ner och festa igen har jag bestämmt.
Även lördag morgonen/förmiddagen var otroligt mysig.
det blev säg att du älskar mig med kebab och massa gosande.
Tyvärr fick jag för mig att jag var tvungen att åka hem, vilken jag egentligen inte behövde.
så runt 2-3 gick jag hem till Jenny för att sedan åka hem till Oxelösund.

Väl hemma så gjorde vi oss iordning inför grekiskrestaurang,
vilken var otroligt gott. I like!
Sen hyrde vi film, men jag hann bara se halva innan jag somnade.
Den skulle tydligen vara as bra, men det kan den ju inte ha vart då.
Den hette typ The stranger inside.
Så även lördagen var lyckad.
Ångrar dock lite att jag inte stannade i Norrköping..



Och idag har jag verkligen inte gjort någonting.
jag, Jenny och Jessica tog oss en tur runt femöre, och sen har vi bara grillat och slappat.
Så som en söndag brukar vara alltså. :)

Imorgon, jobb och jag ser inte fram emot det.
Jag vill ha mitt sommarlov och faktiskt kunna göra saker annat än på helgerna.
Jag vill tillbringa min sommar i Norrköping och med mina vänner.
oh, jag är så trött på jobb...
men snart flyttar jag ner ju. Jag vill verkligen nu. åh.


Dagens video: Oasis - Don't look back in anger
<3


Åh, hoppas på en lika bra fredag den 25e.
längtar.

Nej nu ska jag gå och torka mitt hår och hoppas på att det är något bra på tv.
huuh.




"I want those sweet lips."

/Josefine




Kommentarer


Kommentera inlägget här: