Juus

My mistakes were made for you.

Kategori: Allmänt


Imorgon imorgon imorgon,
imorgon går bussen 13.30 till norrköping och jag är sjukt pepp.
Feest & utgång med några av dom bästa.
Några av folket är Maks, Emma, Carla, Sara, Cass, Danne & deras vänner.
Lot of things to look forward to!

partypeople!


Idag fick jag reda på att Ronnie från Stockholm kommer till Oxelösund nästa helg,
och han ville att jag skulle umgås med honom då. (Eftersom att hans kompis som han åker med tydligen skulle på dejt med en tjej härifrån.)
Och då tyckte han att det var ett ypperligt tillfälle för att ses.
 Självklart är man en bra människa och ställer upp.
Vilka uppoffringar jag gör huh? ;)

Jag förstår mig inte riktigt på det där med Tradera,
hur vet man att den man köper en vara av faktiskt skickar varan?
har man några garantier på det?
Ett svar skulle sitta fint, so tell me.

btw, jag är väldigt trött på vänner som inte visar sig vara så bra vänner.
Trodde vi hade vuxit ifrån den åldern där man håller på såhär.
Att visa lite omtanke och medkänsla skulle inte vara illa du.
Men det visar ju bara på hur bra man är som person också.
.... och framför allt hur egocentrisk man är.

Jag vill ha ett par Ray ban solglasögon.
Hellst röda. åh så fint. ♥




Dagens video: The last shadow puppets - Standing next to me.


mums, nu gör min mamma en sockerkaka ute i köket.
nu vart jag sjukt sugen. Kanske borde ta sig en bit? hah.

Alla talar om dig hurricane.
/Josefine

Kommentarer

  • h säger:

    Har handlat från tradera länge nu. funkar jättebra. se bara till att den du köper ifrån har fått bra omdömen.

    2008-07-20 | 11:18:26

Kommentera inlägget här: