Juus

Hjärtat sätter stopp.

Kategori: Allmänt


Tisdag idag, och idag var en ganska seg dag.
Gick allmänt långsamt liksom. Men varje dag har ju sina guldkorn och dagens måsta vara imitationer av Amy diamond, som var med på Hallå P3 idag. Sjukt pinsam och störig människa.
Och sen så planterade vi även idag, helt klart det roligaste som finns att göra på mitt jobb.

Idag ska jag bara ta det lugnt, hade tänkt att åka in och shoppa lite med mams.
Men inte ens det orkade jag med, då är man trött!
Så jag tänkte kolla lite på internet och se om jag hittar något fint att beställa kanske. huh :)

Dagens video: Nordpolen - skimret. Underbara låt, kan inte sitta still!
Har dock inte hittat att ladda ner den.. Skicka, någon?

<3

Åh, jag är så sjukt party sugen!
Dock blir det inget partande för min del i helgen eftersom att jag fortfarande äter pencilin då. crap!
Men nästa helg så blir det krogen med Maks, Emma & deras vänner. Det ska bli sjukt kul!
Men det bästa med nästa vecka måsta nog vara att jag & Jesse ska se Magnus Carlson, oh my love.
Nästa vecka blir en bra vecka!


iiiih, Hamid skickade låten! Tack tack tack!
Nu behöver ingen annan skicka den :) åh.


/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: