Juus

I want you to feel something... if not love, hate will do

Kategori: Allmänt

Helg helg helg, Ja som sagt nu är det fredag och helg. Känns verkligen inte som det.
Idag kommer Jessica hem och det ska bli roligt, synd bara att inte Jenny kunde följa med eftersom att hon har halsfluss. blööh.
Idag somnade jag efter jobbet, igen. Fast att jag slutade 2.
Det har regnat hela eftermiddagen, men nu tittar äntligen solen fram och det verkar bli en runda runt femöre trots allt :)

Nu sitter jag här och lyssnar på Kristofer Åström och har precis fått ett erbjudande som består av förfest & krogen med Mira imorgon. Egentligen äter jag ju pencilin och borde inte göra det, men jag överväger iallafall. Skulle vara så sjukt kul, var ett tag sen sist liksom.
Sen frågade även Patricia om jag ville komma till stockholm och umgås med henne, vilket skulle vara jätte kul. Men jag har inte råd med det känner jag och sen kommer ju Jessica hem, som sagt.
Men jag måste se till att åka upp till henne snart, det var ju en evighet sen sist! My love.



Dagens video: I Are Droid - Time on Time.
Toppen låt!


Nu är det bara en vecka kvar till Norrköping, åh vad jag längtar!

I've never seen such beauty, but you're so far away.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: