Juus

No hope, no harm.. Just another false alarm

Kategori: Allmänt

Hello!
Onsdag idag, även kallad lill lördag. som för min del har bestått av jobb och shopping med Linus,Sanna & mami.
Orsaken till att vi åkte in till stan var för att jag skulle köpa mascara och skor.
Jag kom hem med en tunika, en kjol och en hood tröja.
Det vart varken skor eller mascara eftersom att YSL mascaran inte finns någon annanstans än carinas, och det inte var öppet. och skor, jaa. jag prioriterade annat. Som vanligt :P





idag har jag pratat med min chef och insett att jag inte kommer kunna gå på Magnus Carlson nästa torsdag.
Så himla jätte tråkigt eftersom att jag verkligen har sett fram emot det.
Men eftersom att jag har vart sjuk så mycket och var ledig två dagar under Peace&Love så har jag inte råd med att vara ledig mer. I need the cash!
Men det blir iallafall krogen på fredagen, något att se fram emot iallafall.
Fast Hamid berättade att Magnus skulle till stockholm i Augusti med, får se om jag kanske åker då istället..



Dagens video: Magnus Carlson - Det värsta av allt.
älskade älskade Magnus, vill du gifta dig med mig?

Jag förstår inte hur man kan vara så slut efter jobbet, man orkar verkligen inte göra någonting.
Eller iallafall inte umgås med folk.
Men njuter verkligen av lite ensam tid och bara tillbringa dagarna med sig själv. hm, skumt.
Men i helgen hoppas jag på att någon drar med mig på någonting kul,
det är jag sugen på!

Igår kväll var jag ute och sprang. Det vart en runda runt femöre.
Så sjukt skönt att börja röra på mig igen, dock så äter jag ju fortfarande medicin och borde inte anstränga mig..
men jag orkar inte vänta!
Så nu tänkte jag ta mig en runda till.




The story is old,  I know
 But it goes on

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: