Juus

To be able to say I love you

Kategori: Allmänt

Måndag idag och hela den här dagen har gått jätte snabbt.
Jobbat och sen solat lite. slapp dag. :)
Hoppas alla dagar fram till helgen går såhär fort.
Hoppas bara Emma blir frisk tills i helgen, jag är partysugen.

På fredag, när jag får min lön måste jag ta och boka biljetter till kent.
Nu när dom ska spela i norrköping snart igen. Redan den 1 augusti.
Åh något som jag verkligen ser fram emot. Man blir aldrig, verkligen ALDRIG besviken på deras spelningar.
Och nu fick jag veta att bästaste ems följer med mig också.
så sjukt kul!
Älskade Norrköping, Älskade Ems, Älskade Kent.
<3

Jag mår så sjukt bra nu för tiden.
Saknar bara norrköping och vännerna där nere.
Men allt går mot ljusare tider. I like!

Dagens video: The slaves - Everyone is on drugs <3


Hoppas på morgondagen. du du du.


När jag blir grå, när jag faller orkar du för två?

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: