Juus

and you'd better hold on tight, cause I like the sense of falling.

Kategori: Allmänt

Måndag, ny vecka och nya nedräkningar.
Idag har det vart jobb (som vanligt), kort tripp till stan med Jenny, Gustav & Sanna, bada och grillning.
Härlig och slapp dag :)

Helgen spenderades i Norrköping, och självklart var helgen toppen.

Fredag: Började på stan med Emma, för att sen gå till henne och göra sig iordning inför fest.
Förfest hos Sara, ojoj vilken fin lägenhet hon hade! och ojoj så full Emma blev :D snurr.
Senare vart det självklart utgång, både på Hugos och Otten. Hel kul kväll och när krogenstängde vart det hemgång till Emma barfota, sjungandes till himlen. Jag hämtade mina grejer och sen kom Maks & Temur och mötte upp mig. Eftersom att jag skulle sova hos Maks. hih.
Somnade vid 6 någongång.

Lördag: Vaknade sent, kanske vid 1-2. Mysfrukost hos Maks med Mackor, Te och Vattenpipa. Bästa kombinationen :)
Sen frammåt 6 tiden så skulle vi till Ensjön (?) och bada, fiska, rökavattenpipa och ha det allmänt bra med Maks vänner.
Det var ganska så jätte långt att gå dit, speciellt eftersom att det var sjukt varmt ute. Men inte gjorde det någonting ,för det var härligt när man väl kom fram. Vid 10 drog vi oss hemåt och senare vart det Mcdonalds och tv mys. ännu en toppen dag.

Söndag: Vaknade ännu en dag hos Maks runt 1 någongång, eftersom att jag skulle ta tåget hem vid halv 6 och jag inte hade gjort mig iordning förrens 3-halv4 så vart det bara mys, äta och titta på tv. bara massa bra program! hih!
Sen höll vi på att missa bussen, så vi fick springa. Maks följde mig nämligen till tåget. Sweet :)
Alltid lika tråkigt att åka hem från Norrköping . :/
När jag väl kom hem vart det grillning, lång promenad och sen årets första dopp.
Mer såna här helger tack!

Så nu räknar jag ner dagar till helgen då det blir Kent, utgång och sen sova hos Maks även denna helg. ( hoppas jag ) hiih.

Dagens video: Moto boy - Beat heart<3

Underbara röst.. jag är nog lite kär.


Imorgon, jobb och sen kanske köpa en ny LCD tv till min lägenhet.
vill vara ledig...


hold on tight, cause I like the sense of speed,
and I like the sense of you, maybe you like me to..

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: