Juus

och jag var 17 år ville inte va den som blev kvar.

Kategori: Allmänt

Mums, nyss åt jag glass & maränger. I like it!

Nu är det bara 4 dagar kvar till norrköping, Emma, Maks, deras vänner och krogen!
jag längtar massor! älskade älskade Norrköping.
Och min bästaste bulle, Emma.
PAARTTYY!

Idag satt jag och lekte runt här på bloggen, och som ni ser så har jag ändrat designen på den.
Gick inte sådär jätte bra, men för att inte ha ett fungerande photoshop så tycker jag det ser okej ut.
Så nu kommer det nog se ut såhär ett tag, eller ja, iallafall tills jag vet hur man gör det bättre.
huuh.

BarnsligbarnsligBARNSLIG,
Mr vuxen tappade en poäng. hah, ganska skönt.


Dagens video: Veronica Maggio - Stopp. <3


Jag vill flytta nuuu. orkar inte vänta mer.
hööst, jag saknar dig faktiskt.

jag skulle utomlands jag bytte efternamn och jag blev en av dom som aldrig kommit hem
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: