Juus

LCD took you a little farther away from me.

Kategori: Allmänt

Nu kom jag precis in från en hel mysig kväll med Emma, Maks & Alex.
Kvällen har vi tillbringat i Nyköpings hamn, där det blev mat & cider, och även lite glass.
Dom har även fått se Vallarna och just idag var det ju gästabud, så självfallet fick jag frågan "Varför bor det så mycket konstigt folk här?"
I don't blame them. Nypan är fullt av underliga människor, framför allt på sommaren..
Lite senare på kvällen åkte vi hem till mig för att hämta filtar & Ludde för att sen sätta oss på bryggorna här i stenvik.
Det blev musik, solnedgång och massa mys.
Och som vanligt när Ludde är med, så vart han huvudattraktionen. iallafall för stunden.
åh, toppenkväll. Mer sånna tack.

Tidigare idag så var det jobb. som vanligt.
Och det var nog lite tråkigare än vanligt också.
Usch vad jag är trött på jobb, jobb och mer jobb.
Vart är du kära sommarlov? :/

Nu ser jag bara fram emot helgen då det blir festa och utgång i Norrköping på fredagen,
och sen på lördagen blir det vattenpipemys på Maks balkong.
Det kan ju inte bli annat än bra.
Jag vill vara kvar där nere, stanna tills i Oktober när jag får min lägenhet.
Trött på Oxelösund, trött på människorna, trött på att ha det öde.
Nu är det nog dags för mig att komma någonvart med mitt liv och komma härifrån.
bortbortbort.



Dagens video: Death cab for cutie - What Sarah said. <3<3


Den här låten rör verkligen någonting i mig.
Jag har så mycket minnen, så många resor som jag tillbringat lyssnande på den här låten.
Kanske en av världens finaste låtar om ni frågar mig.
Mycket, mycket kärlek till den.

Nej nu kanske jag borde gå och borsta tänderna och göra mig iordning inför sängen och Sex And The City.
åh, jag vill verkligen ha hela boxen! Bäästa.

But I’m thinking of what Sarah said
That love is watching someone die
So who’s gonna watch you die? So who's gonna watch you die?..

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: