Juus

Feed me with a kiss

Kategori: Allmänt

Söndag idag, och helgen är istortsätt slut. Så nu sitter jag här, lyssnar på Moto boy och pratar med people på msn.
Har precis tagit min dagliga runda runt femöre, idag var det jobbigare än jobbigast och jag hade jätte ont i en tå hela vägen. Och sen när jag kommer hem igen och tar av mig skon så ser jag att min strumpa är helt blodig och jag hade fått in någonting i skon så att jag hade skurit upp tån. Det gjorde massa ont! arrgh.

Igår kväll var jag på fest chill hemma hos Mira,
det var så himla himla kul och trevligt. och jag hoppas verkligen vi gör om det snart igen.
Carro hade med sin urgulliga kattunge, Alvin,Albin, Melvin?
Linnea, Johan och någon mer? kom även dit. Så vi satt allihopa ute på Miras balkong, drack och rökte vattenpipa.
Det var planerat att det skulle bli utgång vid 11, men det slutade med att vi kom till hamnen vid kvart över 1 och då mötte vi massa trevliga människor som vi kände igen och var tvugna att prata med. så det hann aldrig bli någon utgång.
Strax efter 2 traskade Carro & Mira hem, så jag gick till Lotsen för att möta upp min kära syster och hennes vänner.
Vi vart kvar i hamnen ett bra tag och även där fortsatte kvällen ur kul.
Så det hela slutade med fyllemat hemma i köket med syster sisådär 4 på natten.
Måste göras om, helt klart!





Dagens video: Moto boy - Young love <3


5 dagar kvar! Funny :D

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: