Juus

but i fell shaking on the floor

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Nu var det ett tag sen jag skrev. en sisådär en och en halv vecka sen faktiskt.
Under den här tiden har jag hunnit vart på Peace & love, vilken för övrigt var fantastiskt kul!
Massa bra spelningar, fylla och roligt folk. Bästa spelningen var självklart Kent. Man blir alltid lika fascinerad och man kan inte sluta älska det man ser. kärlek till dom!
Peace & love tjaaalalalalalaaa, jag och Sandra måste nog fått halva campingen att sjunga med. Funny!
Vill ni se bilder därifrån finns det på juus.bilddagboken.se.
 Tyvärr är det inte så många, har inte fått dom roliga bilderna av Sandra än. Men det kommer!

Något annat som har hänt är att jag fick en ögoninflammation i torsdags.  Det gjorde så sjukt ont och ögat bara kladdade, såg ut som en fisk typ. blubb blubb..
Kladdöga was baack som Johanna skulle säga.
Och eftersom att jag har vart extremt förkyld i tre veckor så var det det som utlöste själva ögoninflammationen,
så igår fick jag vara sjukskriven och gå till doktorn. Självklart säger dom att jag har gått omkring med min förkylning för länge och därför har den blivit mycket allvarlig. Bakterien hade spridit sig i kroppen. Så nu äter jag 5 olika receptbelagda mediciner, och dom hjälper! Mitt öga börjar gå tillbaks till det normala och jag lever igen.

Så idag, när jag känner mig någesådär kry, så har jag, Jenny,Jessica & Gustav vart i stan.
Jag hittade massa saker jag ville ha. Men eftersom att jag har en resa att betala den här månaden så fick jag snåla lite.
Men här har ni mina inköp!



Föresten! jag har glömt att berätta det viktigaste och bästa av allt!
Jag har fått en lägenhet!!
Jag är helt överlycklig, lägenheten ligger i centrala norrköping och är en etta på 42 kvadrat.
Sekelskifts och allt. Den är jätte fin och jag vill flytta nu!
Kontraktet är skrivet från första oktober, men om jag har riktig tur kanske jag får flytta in tidigare.
åååh. jag vill ha höst!

Linus och Sanna är på Arvika festivalen just nu, och jag är sjuuukt avundsjuk.
GRISAR! 

Här har ni en helt underbar låt. Lyssna och njut!


She was heaven when I met her but she was hell when I came asking for more
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: