Juus

Dom säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland.

Kategori: Allmänt

kentkentkent, åh jag är så kent-kär.

Andra arbetsdagen idag, måste medge att det kändes lite bättre.
Har träningsvärk i hela kroppen och är skitig som en gris. Men att fokusera på pengarna och allt jag kommer kunna göra, gör allt så mycket lättare.
Och föresten är jag ledig imorgon, yeey! Är det eftersom att min kära bror tar studenten imorgon,
roligt för honom. kommer få bästa presenten av mig! såklart.
Åh vad jag är glad över den här veckan. Den kommer bli så himla kul!

Imorgon: Linus student
Torsdag: Denise får körkort!
Fredag: Denise & Sandra har planerat något hemligt för mig. hii
Lördag: Fira mig i Norrköping med vänner, feeest och krogen!! :D
Söndag: kalas med släkten. JAG BLIR 18!!

25 november, jag längtar tillbaka.
Till konserten, till kent, till stämningen, till dig.
Allt var så bra då. Jag var bra, du var bra, trodde jag.



Jocke berg, kärlek.


.
Kom nu jag är kroniskt låg.
/Josefine


Kommentarer

  • h säger:

    hmm.. jag borde sluta läsa det här känns det som..

    2008-06-03 | 22:18:06

Kommentera inlägget här: