Juus

I would do anything, anything to have you as my man

Kategori: Allmänt

Fuck, idag är jag sjuk. Helt febrig och halsont.
Det är som att jag har blåmärken över hela kroppen och jag sväljer knivar, iallafall så känns det så.
Nej nu måste jag bli frisk! Har bestämmt mig för att jobba imorgon ändå, jobbar bara till 12. Så det överlever jag.
Sen är man ledig på fredag eftersom att det är midsommar, och då måste jag vara frisk!

åh, kan inte tiden bara gå en vecka framåt?
Då är det nämnligen dags för löning och PEACE&LOVE! :D funny!

När jag väl lyckas, när det väl kommer tillbaka så är det fel.
fanfanfan, trodde inte det skulle bli såhär.
Det kanske kommer en tid...

Lykke Li, snygga människa.
Underbar musik. käär.




And for you I keep my legs apart, and forget about my tainted heart,
and I will never ever be the first to say it, but still I, yes you know I..I..I..
I would do it, push the button,pull the trigger, climb a mountain, jump of a cliff,
cause you know baby I love you, love you, a little bit...
Oh ja. fan.


Jag känner att jag måste inhanda mig lite nya kläder, någonting som får mig att må bra igen.
Jag är helt förälskad i denna och hoppas kunna köpa den, för den här lönen och pengarna som blir över efter att jag har betalat utlandsresan och P&L.




Dry my eyes so you won't know dry my eyes so i won't show i know you're right behind me
/Josefine




Kommentarer


Kommentera inlägget här: