Juus

Oh, it's time to let go of everything we used to know

Kategori: Allmänt


Grattis bror till studenten!
Idag är dagen Linus tar studenten, och det är otroligt vad tiden går fort.
Känns som igår han bodde hemma och datanördade i sitt rum eller bråkade med mig.
Måste medge att jag saknar det. :)
Även fast vi nästan slog ihjäl varandra ibland, så har jag alltid sett upp till min bror (pinsamt att erkänna en sådan sak). Kommer ihåg hur tråkigt jag tyckte det var när han flyttade hemifrån. Det vart så tyst här hemma.
Längesen nu.
Och om ett år är det min tur, och på sätt och vis är jag lite glad över att jag har det här året kvar.
Skulle inte vara redo att lämna skolan än, bli vuxen och veta vad man vill göra.
Nej jag behöver nog det här sista året.

Imorgon tar Denise körkort, jag vet nämnligen att hon kommer att klara det.
men lycka till iallafall babe! Håller tummarna för dig :)
Så imorgon kväll kommer ni se oss glida runt i stan i Denises nya bil ;) YEEY!

Lördagen den 14 juni blir det cocktailparty.
Självklart är det ett måsta att följa temat, oj så kul vi ska ha tjejer!
Ni som är bjudna vet om det :)

Imorgon skulle vara bland dom lyckligaste dagarna i mitt liv.
Väntan var lång, och förgäves. Nästan iallafall.
nostalgi nostalgi nostalgi.
Har tänkt ganska mycket på om det är dags att radera alla bilder nu,
förstår inte varför jag har kvar dom egentligen.
men att radera dom skulle vara att radera någonting väldigt fint.
Å andra sidan kommer jag troligtvis aldrig mer titta på dom och känna lycka.
Radera.


Oh vad jag tycker om den här låten, dock hittade jag ingen video som hade hela låten.
Ni får nöja er med denna. kärlek.





I'm chained to our history, I'm surely sinking fast
/Josefine



förlåt.

Kommentarer

  • carla säger:

    Vet du vad du kunde gjort? Bränt ut dom på cd, jag ska göra det med mina & tobbes bilder... :/

    2008-06-07 | 10:51:45
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/alrac

Kommentera inlägget här: