Juus

Dom viskar: Du är tidlös, men dom menar omodern

Kategori: Allmänt

Fortfarande sjuk, för sjuk för att jobba.
åh, snart går jag och hänger mig själv.
2 dagar till Peace & Love och jag är SJUK! Tänk om jag har lunginflammation. oh no. Nojja!
Idag ska jag se på film, dricka te och bara ta hand om mig själv.
Hjälp mig att bli frisk, någon?

Inatt hade det tydligen åskat och blixtrat som tusan, alla hade vaknat.
Den var tydligen över oss och hade troligtvis slagit ner i havet.
Men inte vaknade jag, inte ens av smset jag fick av en rädd och åskväckt grabb!


Hjäärta till denna <3


Måste börja packa till P&L idag också!
Se till att jag får med mig allt.
Jag fick höra att det skulle vara dåligt väder när vi åkte, men nu när jag var inne på smhi:s sida så var det
bara solar och endel moln. bra bra!

åh, sitter och kollar på massa bidrag till Kent tävlingen som pågår just nu.
Man ska göra en video till den nya singeln Vy från ett luft slott, punks jump up remix.
Egentligen borde man skicka in ett bidrag. Men känner mig inte riktigt kreativ nog till det.
crap.
Men av dom jag har sett så är det redan en hel del bra bidrag. spännande.





Älskling jag har aldrig kunnat lära dig någonting
I bästa fall så kan jag bidra med en känsla
Du doftar svagt av våta, vita rosor, gammal jord
En Fleur de lise i guld på svart bredvid ditt namn.

/Josefine

Kommentarer

  • H säger:

    Åskade massor här också.. usch...

    2008-06-23 | 13:03:07
    Bloggadress: http://icookie.bilddagboken.se
  • EEEMMMMSSSS säger:

    jag är också sjuk :(

    2008-06-23 | 13:16:22

Kommentera inlägget här: