Juus

Now i got you, got you.

Kategori: Allmänt

haha jag vaknade för cirkus en halvtimme sen och kollade på klockan,
tänkte: klockan är tjugo över 4, VA FAN har dom åkt för att fira midsommar utan mig?!
Jag trodde alltså att jag hade sovit från klockan 1 idag till klockan 4 imorgon,
tänkte slänga på mig kläder och hoppa upp på cykeln för att ta mig ut till Vivesta
och inte förens jag klev upp och såg att jag hade samma kläder på mig som jag hade efter jobbet
och insåg att min familj var i norrköping så kunde jag varva ner.
Feberyrsel och halsont, snälla gå över!


 Tyvärr hittade jag ingen bättre video, nöj er.



Ikväll hoppas jag på att ha ork nog att göra någonting.
Jag har faktiskt sovit en hel del och förtjänar att göra någonting kul nu.

Föresten! någon som säljer en platta cider?
I need it till Peace & love. oh yes.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: