Juus

Min kära sockerläpp och jag faller då vi är av samma sort.

Kategori: Allmänt

Måndag, och ny arbetsvecka. suck.
Men jag måste medge att jag nästan nästan nästan börjar tycka om mitt jobb.
solbrännan man får iallafall, och pengarna.
Idag fick jag en arbetskamrat, Ida heter hon.
Skönt att slippa jobba själv och sen är det ju ett plus att hon verkar riktigt trevlig.

Igår fyllde jag år, och jag hade en toppen födelsedag med god mat, fina presenter och trevliga gäster.
Jag fick b la kläder, presentkort på tatuering, Den stora Hello kitty klockan jag längtat efter!, hårförlägning och pengar.
roligt roligt.
På tal om roligt så hade jag väldans kul i lördags när emma hade ordnat fest för min skull.
Hon hade dukat upp jätte fint, allt i rosa. Och jätte god mat, rostbiff med potatissallad och exotiska frukter. sööt!
Självklart vart jag lite för pepp och drack lite för fort. Så som vanligt när jag festar med Emma slutade jag med att vara kvällens spya. Chrisitan & Jessica fick hämta mig med bilen vid 1 och inte vart det någon krogenrunda för mig.
Jag vart helt enkel fööör full.

Men det får jag ta igen i helgen, för då ska jag ju som sagt ha mitt Cocktailparty.
Ska bli sjukt kul och då ska det minnsan bli krogen.
Hoppas på bra väder bara... Annars får vi väl vara inne.
Har redan börjat inhandla grejer och bestämt vad vi ska bjuda på. Hoppas det uppskattas :)




Hela mitt liv har jag väntat på livet.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: