Juus

Vi blev födda för att leva, inte bara konsumera.

Kategori: Allmänt

Första arbetsdagen avklarad. Hur känns det kan man fråga sig.
Det känns rent ut sagt förjävligt. Jag tror aldrig i mitt liv att jag har haft så ont i kroppen och varit så trött.
För det första har jag feber och är förkyld.
Och sen fick jag klippa en lång jävla rad buskar med en häcksax, inte vilken häcksax som hellst. Utan en papegojhäcksax. Så där fick jag stå ensam och trodde att jag skulle bryta både armar och rygg (eftersom att buskarna var en sisådär en meter höga och man fick stå böjd hela tiden) Och inte nog med det, varje gång jag böjde mig trodde jag att jag skulle snora ner mig eftersom att jag är så pass förkyld att jag knappt kan andas med näsan för det bara rinner.
Dom enda nöjena jag har haft under dagen har vart att åka åkergräsklippare och haft rast.
Det var egentligen tänkt att jag skulle åka flakmoppe runt i området, men självklart får jag kärringstop hela tiden,
jag var värdelös på att släppa kopplingen rätt när jag skulle växla upp och när jag väl lyckades med det fick jag panik för att det var så svårt att styra. Äsch det är bara en vane sak säger dom. EN VANE SAK?
jag fattar då ingenting.
Kan dom inte bara köpa sig en scoter? skulle underlätta.
Tanken av att jag ska jobba där hela sommaren får mig nästan gråtfärdig,
jag hoppas verkligen det blir lättare...

Det första jag gjorde när jag kom hem var att somna på min säng i en och en halv timme.
Och jag sover vanligtvis inte ens på dagen. jag kan inte säga att det var särskillt skönt heller,
jag vaknade nämnligen och var helt kallsvettig.
I don't like!

image28
bad,bad day. Jag saknar skolan.

Vi närmar oss varann med hjälp av stenåldersord.
/Josefine

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Du ser ut som en kriminell på permis :(

    2008-06-02 | 20:04:49
  • H säger:

    Håll ut finis. det blir bättre :)

    2008-06-02 | 21:07:54
  • J U L i A säger:

    jag vill också ha jobb dääär :/

    2008-06-04 | 23:09:40
    Bloggadress: http://juliasbullar.blogg.se

Kommentera inlägget här: