Juus

When you say you're in love, you just sound like you're giving up.

Kategori: Allmänt

Lördag idag, och vet ni vad?
IDAG BLIR MIN FÖRSTA LAGLIGA KROGENRUNDA!
Så ikväll bjuds det på middag, fest och utgång med mina älskade vänner i Norrköping.
Tacktacktack <3
Rosa tema är det också, så jag måste ta mig en runda på stan för att se om jag hittar någonting att ha på mig.
Det måste jag :P

Sen imorgon blir det kalas för mig i Norrköping med familjen.
Vad vi ska göra, eller vart vi ska fira vet jag inte. Det är en överraskning.
Oh, i looove surprises. :)

Igår vart jag bortrövad av mina kära Oxelösundsflickor (Denise,Johanna & Sandra).
Dom förde mig med ögonbindel i bil till stendörren där vi fikade, solade, badade (inte jag) och grillade.
Efter det åkte vi hem för att göra oss iordning för en tur till vallarna för att röka vattenpipa.
På vallarna träffade vi Mira,MP och Miche. treevligt.
Tack tjejer för en jätte mysig dag och kväll :)<3



And your smile is a drug that i can't afford.

/Josefine

Kommentarer

  • h säger:

    hmm.. det hände alltså inget annat roligt? ;)

    2008-06-07 | 21:07:10
  • Anonym säger:

    hur gick det med din krogenrunda då? har hört ett rykte om att dina systrar fick komma och hämta dig för att du spydde ner dig!

    2008-06-08 | 11:37:49

Kommentera inlägget här: