Juus

You don't like me, but you love me

Kategori: Allmänt

Åh vad jag längtar tillbaka till lördagen. Som jag har skrivit tidigare så hade jag mitt cocktailparty,
det vart sjukt lyckat och jag hade så himla himla kul. Alla mina babes var jätte fina!
Tyvärr fick jag 3 sms samma dag som festen var där det stod att dom inte kunde komma.
Men det löste jag lätt genom att ringa hit Carl,NIklas,Fredrik,Jimmie & Tomas. :D
Det hände en hel del galna saker under kvällens gång,
galna vänner med galna ideér. oh yes.
Och den här gången var jag alldeles lagom på lyset.
men kvällens roligaste måste nog vara när hängmattanrasade genom att hela ena trädstammen gick av
och jag fick för mig att jag skulle limma eller möjligtvis spika fast den igen. BRAIN!
Eller kanske när Emma & Denise hade roliga frukthattar + tänder.
gaaalet.
Sen var det planerat att allhopa skulle ut på krogen, men eftersom att nyköpingskrogliv suger
så slutade festandet hemma hos Tomas med tv-spelsturnering och hattprovning.
jag och sissan upptäckte nämligen att man kunde förvandla Tomas Darin-hatt till både Robin Hood-hatt och pettsson-hatt.
DET ÄR ROBIN HOOD JAG VILL HA!

oh, jag saknar lördagen.

Tyvärr dog min kamera ganska snabbt, så jag fick köra med mobilen. så ursäkta kvaliteén.



Skön jobbarvecka den här veckan. Med tanke på att vi är lediga på fredag.
och sen på onsdag ska jag och Ida på Miljö & hälsa möte i 2 timmar. Så det kommer vara slappt.
imorgon ska vi även få lite nya uppgifter, så vi har fullt upp. och det får dagarna att rusa förbi.
jag tycker om mitt jobb, tack Ida!


Här får ni lite Morrissey, underbara snygga människa.


sötsötsötsöt. oh nej.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
fräscha till mig lite och hoppas på att få träffa someone kanske.
Tyvärr är jag så sjukt trött idag bara. blööh.

You bang your head against the wall And say you're sick of it all
Yet, you remain 'Cause all you need is me

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: